Okres związany ze Świętami Bożego Narodzenia, to dla firm handlowych najgorętszy okres w roku. To wówczas notują one rekordy sprzedaży, najwięcej pracy. Warto ten czas wykorzystać również na komunikację z rynkiem za pomocą informacji prasowych. Redaktorzy serwisu PR Newswire, należącego do spółki Cision Ltd., która jest przodującym światowym dostawcą oprogramowania i usług dystrybucji wiadomości oraz oprogramowania i usług dla mediów, przygotowali poradnik dotyczący przygotowania informacji prasowych związanych ze świętami.
W artykule tym redakcja PR Newswire przedstawia 4 wskazówki, dotyczące pisania informacji prasowych związanych ze świętami. Oto one:
- Zachowaj subtelność nagłówków
- Wybierz unikalne tematy
- Targetuj odbiorców, uczestniczących w wydarzeniu (evencie)
- Skup się na korzyściach
Warto zapoznać się z całym artykułem, w którym szczegółowo rozwijane są poszczególne punkty.
Komentarze
człowiek całe życie się uczy 🙂