Okres związany ze Świętami Bożego Narodzenia, to dla firm handlowych najgorętszy okres w roku. To wówczas notują one rekordy sprzedaży, najwięcej pracy. Warto ten czas wykorzystać również na komunikację z rynkiem za pomocą informacji prasowych. Redaktorzy serwisu PR Newswire, należącego do spółki Cision Ltd., która jest przodującym światowym dostawcą oprogramowania i usług dystrybucji wiadomości oraz oprogramowania i usług dla mediów, przygotowali poradnik dotyczący przygotowania informacji prasowych związanych ze świętami.

W artykule tym redakcja PR Newswire przedstawia 4 wskazówki, dotyczące pisania informacji prasowych związanych ze świętami. Oto one:

  1. Zachowaj subtelność nagłówków
  2. Wybierz unikalne tematy
  3. Targetuj odbiorców, uczestniczących w wydarzeniu (evencie)
  4. Skup się na korzyściach

Warto zapoznać się z całym artykułem, w którym szczegółowo rozwijane są poszczególne punkty.

Komentarze

  • Maciej

    człowiek całe życie się uczy 🙂

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.