Business Wire, amerykańska firma, która rozpowszechnia teksty komunikatów prasowych od tysięcy firm i organizacji na całym świecie do mediów informacyjnych, rynków finansowych, systemów ujawniania informacji, inwestorów, witryn informacyjnych, baz danych, blogerów, sieci społecznościowych i innych odbiorców zorganizowała niedawno webinar, w którym wzięło udział kilku specjalistów od PR.
W wyniku dyskusji rozmówcy zarysowali trendy w PR, które będą widoczne w roku 2021:
- Ponieważ coraz więcej konsumentów domaga się autentyczności, firmy muszą być gotowe do udzielania autentycznych odpowiedzi na trudne pytania.
- Wydarzenia (eventy) muszą zostać wymyślone na nowo i nadszedł czas, aby wnieść większą kreatywność w tym temacie.
- Musimy stworzyć więcej doświadczeń dla odbiorców w domu.
- Użyj influencerów, aby uzupełnić brakujące zasięgi.
- PR musi przejąć kontrolę nad powstrzymaniem fake newsów.
Całość artykułu, gdzie są rozwinięte w szczegółach poszczególne punkty, oraz zapis dyskusji można znaleźć na blogu Business Wire: https://blog.businesswire.com/5-public-relations-trends-for-2021